VOLGENDE SERVICE
Zoekmachine adverteren SEA
Zoekmachine optimalisatie SEO
Zoekmachine optimalisatie (SEO) is altijd belangrijk. Niet alleen omdat het onbetaald is en daardoor al het verkeer ‘gratis’ is. Ook betaalde campagnes hebben er enorme baat bij wanneer websites geoptimaliseerd zijn. Het is eigenlijk vanzelfsprekend om in SEO te investeren.
Maar wat is zoekmachine optimalisatie nou eigenlijk? Zoals de naam al aangeeft, betekent het dat je je website voor zoekmachines moet optimaliseren. Bedenk je dat in één oogopslag zoekmachines met het meest relevante zoekresultaat moeten komen. Dit kan alleen gedaan worden als websites zichzelf op een georganiseerde manier ‘presenteren’. Het zo organiseren dat de zoekmachine weet dat je relevant bent, is precies wat SEO inhoudt.
SEO kan worden verdeeld tussen On-Page en Off-Page. On-Page SEO concentreert zich op het verbeteren van componenten binnen je eigen website, zoals je inhoud, meta tags, en andere elementen. Off-Page SEO focust zich op externe websites die verkeer naar jouw website kunnen sturen, via linkbuilding, blogs, social media en meer. Bij Hide and Seek werken we met zowel On-Page als Off-Page SEO.
20%
van alle zoekopdrachten zijn nieuw, iedere dag opnieuw. Nog een reden waarom optimalisatie continu belangrijk is.
1B
websites worden binnen een halve seconde door Google doorzocht om het juiste organische zoekresultaat te vinden
93%
van alle online ervaringen beginnen met een zoekmachine
We beginnen altijd met het uitvoeren van een SEO-scan. Met deze scan duiken we in de techniek, structuur en inhoud van de website. Gedeelten van deze scan bevatten een nulmeting, On-Page, Off-Page en plaatselijke SEO verbetersuggesties. Daarnaast adviseren we over welke inhoud belangrijk is en hoe we je conversie optimalisatie kunnen verbeteren.
Tijdens een meeting nemen we het rapport met je door en bespreken we alle bevindingen. Het is mogelijk te beslissen hoe en wie de benodigde verbeteringen zal gaan implementeren. Belangrijk hier is dat we alleen adviseren op inhoud, we schrijven zelf geen kopie, omdat we ervan overtuigd zijn dat je zelf de meeste kennis hebt over je producten en diensten. Wij geloven dat de kern van de organisatie het beste goede content kan schrijven. Echter zullen wij vervolgens vertellen of het SEO-proof is en hoe je hier beter in kunt worden.
We gebruiken specifieke tools (zoals Moz) om je SEO ranking bij te houden, en om continu de data te analyseren en zo meer manieren te vinden om je website te verbeteren. Op deze manier werken we samen aan een SEO geoptimaliseerde website die hoog scoort in verschillende zoekmachines.