VOLGENDE SERVICE
Display adverteren 
 

 

Zoekmachine adverteren SEA

Google ontvangt op een willekeurige dag 63.000 zoekopdrachten per seconde. Met zoekmachine adverteren (SEA) kun je ervoor zorgen dat je advertenties worden weergegeven in zoekmachines, zoals Google en Bing, aan mensen achter zoekopdrachten die interessant zijn voor uw bedrijf. Zoekmachines kunnen op deze manier een perfecte bron zijn om zeer relevante bezoekers naar je website te leiden. Echter zijn deze bezoekers alleen relevant als je je campagnes op een gestructureerde, doordachte manier beheert.

Niet alle zoek campagnes zijn hetzelfde, omdat alle adverteerders en doelgroepen verschillend zijn. Welk publiek is interessant? Hoe zoeken ze, en welke zoekwoorden worden gebruikt? Op welke zoekopdrachten wil je gevonden worden en op welke niet? Dit zijn allemaal vragen belangrijk voor het vormen van een strategie voor je zoekcampagne.

Zoekmachine adverteren (SEA) kan gezien worden als de tegenhanger van zoekmachine optimalisatie (SEO). Wij zien ze echter als complementair aan elkaar. Hoe beter je website SEO-geoptimaliseerd is, hoe beter de resultaten zullen zijn voor je SEA-campagnes. Daarnaast kan SEO ervoor zorgen dat je zichtbaar wordt voor bepaalde zoekopdrachten, waar het met SEO moeilijk is om hoog te scoren. Het grootste verschil tussen de twee is de manier waarop je ze organiseert. SEO kost tijd en geduld voordat je verbeteringen ziet in je resultaten. SEO is real time, dus gemaakte veranderingen hebben meteen effect.

±70.000

zoekopdrachten binnen Google vinden plaats in 1 seconde.

92,25%

is het marktaandeel van Google in het gebruik van zoekmachines.

50%

van alle zoekopdrachten zijn vier of meer woorden.

Het is onze taak bij Hide and Seek om ervoor te zorgen dat de juiste bezoekers worden doorverwezen naar jouw website. We helpen met het opzetten van een strategie dat het beste past bij jouw doelen. Bij search campagnes kunnen deze verschillen van branding, tot verkeer, lead generation en/of conversie.

Samen beslissen we de best passende campagnestructuur met alle relevante onderwerpen. Dan selecteren we de juiste zoekwoorden door een grondig zoekwoord-onderzoek te doen. Tot slot weten we hoe we de juiste boodschap kunnen formuleren met de minimale ruimte nodig voor de advertentietekst. Op deze manier realiseren we de juiste intonatie en overtuigen we jouw doelgroep om actie te ondernemen.

Wanneer de campagnes live zijn, zullen we deze continu monitoren en optimaliseren. We werken nauw samen om zeker te zijn dat de campagnes altijd een weerspiegeling zijn van jouw situatie. We zullen je voorzien van begrijpelijke dashboards en inzichtelijke rapporten, aangepast aan het gewenste detailniveau. Op deze manier zijn al onze activiteiten en campagneresultaten volledig transparant. Naast deze real time inzichten, is er voldoende tijd voor evaluatie en communicatie, op de manier die jij verkiest.

Als Google experts blijven we altijd voorop lopen. Niet alleen door constant naar onze campagnes te blijven kijken, maar ook naar wat er in de markt gebeurt en nieuwe digitale innovaties in de gaten te houden. Zo zorgen wij ervoor dat je altijd een stapje voor blijft op de concurrentie.