VORIGE SERVICE
  Google Tag Manager
VOLGENDE SERVICE
Website optimalisatie 
 

Rapportage & dashboards

De meeste bedrijven maken beslissingen op basis van gegevens. Daarom is het ontzettend belangrijk dat deze gegevens op de juiste manier worden waargenomen. Data visualisatie helpt hierbij door onbewerkte gegevens om te zetten naar duidelijke inzichten. Om het gemakkelijker te maken voor bedrijven om beslissingen te maken, gebruiken we intuïtieve dashboards, die relevante en gestructureerde gevisualiseerde gegevens laten zien rondom uw belangrijkste KPI’s.

Bij Hide and Seek maken we gebruik van Data Studio als onze dashboard tool. Dit is een makkelijke tool, die de meeste advertentiekanalen kan verbinden en geeft real time inzicht via eenvoudig te volgen datavisualisatie. Je kunt gewoon kopiëren en plakken, klikken en een wat kleuren wijzigen, dynamische bedieningselementen toevoegen. Zo creëer je makkelijk een andere tabel met opnieuw andere inzichten om te evalueren hoe het gaat. Data Studio maakt gegevens toegankelijk en nuttig. Op deze manier kun je makkelijk alle inzichten vinden, waarop je belangrijke cruciale beslissingen kunt baseren.

Binnen deze dashboards kunnen we verschillende pagina’s opzetten voor de verschillende advertentiekanalen. Deze hebben dan aparte pagina’s om de kwaliteit en snelheid te controleren van alle bestemmingspagina’s. We kunnen Search Console verbinden om de laatste updates over zoekwoordrangschikkingen te krijgen, controleren welke bronnen de meeste conversies genereren, enzovoorts. Data Studio heeft voorgebouwde gegevensverbindingen, zodat het de onbewerkte gegevens vanuit alle bronnen kan ophalen. Vanuit de statistieken en dimensies, die u nodig hebt voor inzichtelijke dashboards, wordt een compleet overzicht gecreëerd in slechts een kwestie van minuten.

±500

inspiring words are now selectively picked, to describe what this service actually includes and how we approach it.

10

in the team… and still didn’t make it on time. my god!

200%

efforts to get this text out there as soon as possible.

Wanneer we aan campagnes werken, zetten we altijd meteen een dashboard op. In deze dashboard kunnen we alle verschillende gegevensbronnen combineren. Dit hebben we nodig om het beste te kunnen evalueren wat we doen en wat er precies gebeurt op de website. Deze dashboard delen we met de adverteerder, waardoor alle informatie toegankelijk is. Indien je dit wenst, kunnen we ook toestaan dat je zelf wijzigingen aanbrengt, zodat je het dashboard naar eigen wens kunt invullen.

Naast deze real time dashboards kunnen we je voorzien met maandelijkse rapporten om ook de achtergrond achter alle gevisualiseerde gegevens te verklaren. We zijn van mening dat wanneer we transparant zijn in wat we doen en wat er gebeurt op je website, dat we een beter gesprek kunnen hebben en daarom beter en effectiever kunnen samenwerken.