
De online wereld verandert continu. Je moet er daarom voor zorgen dat je je ook continu aanpast aan de nieuwe situatie. Weet jij zeker dat jouw organisatie nog steeds in de beste positie is voor de uitdagingen van vandaag?
Ben je geïnteresseerd in een deskundige review door een van onze specialisten om er zeker van te zijn dat de online situatie van jouw organisatie toekomstbestendig is? Onze audits zijn kosteloos en vrijblijvend, maar vol inzichten en actiepunten!
Plan nu een gratis audit
Onze audit bestaat uit vier onderdelen
Advertentie kanalen
We zullen kijken welke bronnen daadwerkelijk verkeer genereren, welke van hen het meest bijdragen aan waarde, en waar we kansen zien om meer waardevol verkeer te genereren. We zullen de account(s) beoordelen, door te bekijken of de bied-strategieën en campagne-structuur zo zijn ingericht om uw doelstellingen te behalen. We zullen uw targeting, advertentie-formaten en inhoud beoordelen. Om te zien waar kansen worden gemist. En te laten zien hoe nieuwe kansen benut kunnen worden.
Website
Een website dient geoptimaliseerd te zijn voor zowel vindbaarheid in zoekmachines (SEO) als voor conversie (CRO). Op die manier kan je de relevantie voor zowel betaalde als onbetaalde zoekopdrachten verbeteren, om zo meer bezoekers te trekken. En om ze te laten converteren. Voor SEO zullen we de techniek, inhoud, on- en off-page-elementen en autoriteit beoordelen. Voor CRO beoordelen we uw website-gegevens, navigatie en gebruikerservaring. Vanuit de inzichten zullen we concrete verbeter-acties geven.
Data & Tech
Tracking is nodig om de prestaties van een website te evalueren. Goede tracking stelt je in staat om data te verzamelen, te segmenteren en te gebruiken voor het opzetten van slimme campagnes. In de afgelopen jaren hebben de vernieuwde privacy wetgeving het volgen van gebruikers ingewikkelder gemaakt. In onze Data & Tech audit checken we je situatie en geven we je feedback over hoe je je tracking kunt optimaliseren, om toch zoveel mogelijk te kunnen meten om zo toekomstbestendig te zijn.
Markt & Concurrentie
Bij het bekijken van de online situatie kijken we ook naar de markt waarin ‘gespeeld wordt, met de daarbij aanwezige concurrentie. Wie zijn de concurrenten? Waarmee concurreren ze? Is het de prijs, of zijn het andere USP’s waarmee ze concurreren? Welke kanalen en berichtgeving gebruiken ze? Door inzicht te geven in de activiteiten van concurrenten kunnen nieuwe ideeën ontstaan om hen slimmer af te zijn, om zo marktaandeel te winnen.
Het online audit proces

Intro Call
Eerst plannen we een gesprek in om meer informatie te krijgen over uw organisatie, de huidige marketingconfiguratie, uw doelgroepen en doelstellingen en details over uw producten en/of diensten.

Toegang & Audit
Wanneer we toegang hebben tot de benodigde accounts, beginnen onze experts aan de diepe duik. Intern bespreken we de bevindingen en werken we aan een presentatie met onze bevindingen en suggesties.

Bespreking Resultaat
Tijdens een (video)call of meeting bespreken we alle bevindingen op een begrijpelijke manier. U suggesties geven over waar we de hoogste tot laagste prioriteit zien. Van quick wins tot duurzame oplossingen.

Follow Up?
Voor het geval je na de eerste drie stappen denkt dat je ook liever de volgende stappen zet. Daarna gaan we verschillende scenario’s uitwerken over hoe onze toekomst er samen uit zou kunnen zien.
Interesse in een gratis audit?
Would you want to have a second opinion about your online situation? Would you want to know whether there might be opportunities that you are missing today? Then, fill out the form and we will get back to you very soon.

Contact opties:
E-mail
info@hide-and-seek.nl
We are the loving online agency
Wij zijn een team van geweldige en leuke online advertentie-experts, met twee kantoren in Nederland, en werken met merken over de hele wereld. Het doel van Hide and Seek is om altijd het bureau van keuze te zijn. Daarom betrekken we onze klanten altijd, communiceren we nauw met hen en zorgen we ervoor dat we volledig transparant en coöperatief zijn in alles wat we doen.
Lees meer over ons

Recente blogs
