VORIGE SERVICE
  Instagram adverteren
VOLGENDE SERVICE
Spotify adverteren 
 

 

LinkedIn Adverteren

Voor de meeste landen is LinkedIn hét B2B-kanaal. Hier zijn zakelijke contacten verbonden met elkaar en worden de laatste nieuwtjes en updates uit de branche gedeeld. Het is het platform waarop mensen zoeken naar new business en werkgelegenheid. En daarom is LinkedIn het kanaal om te kiezen wanneer je een zakelijke doelgroep hebt en/of op zoek bent naar nieuwe professionals om te rekruten.

De laatste paar jaar zijn er diverse updates geweest voor LinkedIn adverteren, zoals de komst van nieuwe (dynamische) advertentie-indelingen en – niet geheel onbelangrijk – de LinkedIn Insight-pixel. Deze update maakt het mogelijk voor adverteerders om de prestaties van hun campagnes te volgen en ook remarketing te gebruiken als targeting techniek, om opnieuw in contact te komen met gebruikers die eerder de website hebben bezocht.

De targetingtechnieken binnen LinkedIn zijn allemaal gebaseerd op zakelijke details van de gebruiker in combinatie met een bepaalde geografie, geslacht, en leeftijd. Enkele van de targetingopties zijn industrie, functietitel, opleiding en bedrijfsnaam. Deze opties zorgen ervoor dat je je gewenste doelgroep kan finetunen. Hoewel de costs per click (CPC) relatief hoger liggen dan de meeste andere platforms, maakt de relevantie van de doelgroep adverteren via LinkedIn zeer effectief.

met 42%

zijn Nederlanders de grootste groep gebruikers op LinkedIn vergeleken met andere Europese landen.

80+%

van Nederlandse LinkedIn gebruikers gebruikt LinkedIn mobiel.

106M

maandelijkse uniek bezoekende LinkedIn-leden

Ook voor LinkedIn is het belangrijk om goede advertenties beschikbaar te hebben. Vooral wanneer je je richt op nieuwe potentiele klanten, is het van belang de juiste nadruk en informatie te geven om zo je publiek over te halen. Samen met jou zorgen we ervoor dat de content bij de doelgroep en het doel van de campagnes past.

Samen beslissen we over de best passende campagne structuur. Wanneer de campagnes lives zijn, zullen we deze continu monitoren en optimaliseren. We zullen je voorzien van begrijpelijke dashboards en inzichtelijke rapporten, aangepast aan het gewenste detailniveau. Op deze manier zijn al onze activiteiten en campagneresultaten volledig transparant. Naast deze real time inzichten is er voldoende tijd voor evaluatie en communicatie, op de manier die jij verkiest.

Als LinkedIn experts blijven we altijd vooroplopen. Niet alleen door constant naar onze campagnes te blijven kijken, maar ook naar wat er in de markt gebeurt en nieuwe updates in de gaten te houden. Zo zorgen wij ervoor dat je altijd een stapje voor blijft op de concurrentie.