VORIGE SERVICE
  Instagram adverteren
VOLGENDE SERVICE
Spotify adverteren 

LinkedIn Adverteren

LinkedIn is hét B2B-kanaal, hier zijn zakelijke contacten verbonden met elkaar en worden de laatste nieuwtjes en updates uit de branche gedeeld. Daarnaast volgen mensen pagina’s van bedrijven om zo up-to-date te blijven rondom de laatste ontwikkelingen bij deze bedrijven. Op zoek naar new business, werkgelegenheid of informatie over je vakgebied? Juist, dan ga je naar LinkedIn. LinkedIn adverteren is onmisbaar als je de B2B markt wil bereiken of als je mensen wil werven voor jouw bedrijf.
Adverteren via LinkedIn gaat gepaard met targeting technieken gebaseerd op allerlei zakelijke details van de gebruiker, in combinatie met een bepaalde geografie-, geslacht-, en leeftijd gegevens. Enkele van de targetingopties zijn op basis van industrie, functietitel, opleiding en bedrijfsnaam. Deze opties die mogelijk zijn bij het adverteren op LinkedIn zorgen ervoor dat je je gewenste doelgroep kan finetunen. Hoewel de costs per click (CPC) relatief hoger liggen bij adverteren op LinkedIn, in vergelijking met de meeste andere platformen – maakt de relevantie en kwaliteit van de doelgroep adverteren via LinkedIn zeer effectief.

LinkedIn adverteren is constant in ontwikkeling. Continu worden nieuwe features ontwikkeld en toegevoegd om zo adverteren via LinkedIn nog beter te maken. De LinkedIn Insight-pixel is zo’n feature. Deze maakt het mogelijk voor adverteerders om de prestaties van LinkedIn adverteren te volgen en ook remarketing te gebruiken als targeting techniek. Zo kom je opnieuw in contact met gebruikers die eerder de website hebben bezocht.

46%

van al het social media verkeer op B2B websites komt van LinkedIn.

227%

meer effectief voor leadgeneratie vergeleken met andere kanalen.

LinkedIn leden zijn de beslissingmakers op hun werk.

Of je bedrijfsdoelstelling nou is om merkbekendheid te creëren, traffic naar je website te genereren of leads wil verzamelen: LinkedIn adverteren heeft de gepaste campagne instellingen en bijbehorende advertentie formats. Gaan we voor InMail advertenties of Sponsored Content? Samen met jou kijken we graag naar de beste campagnedoelstelling, targeting methoden en advertentie formats voor jouw bedrijf.

Nadat we de structuur hebben bepaald en campagnes hebben opgezet, monitoren we de campagnes continu en optimaliseren we waar nodig. Zo zorgen we ten alle tijden dat we de beste resultaten behalen met LinkedIn adverteren. Uiteraard passen deze resultaten geheel bij de doelstellingen die jij intern hebt opgesteld. Door middel van onze rapportages zijn we transparant in wat LinkedIn adverteren jou oplevert.

Neem ook eens een kijkje bij onze blogs. Hier vind je recente updates over onze services.