VORIGE SERVICE
  Pinterest adverteren
VOLGENDE SERVICE
Feed Management 

 

DoubleClick

Wil je jouw bereik verbreden met Search Ads en/of (geavanceerdere) Display en Video met advertenties op premium kanalen, dan is Google Marketing Platform een zeer interessant kanaal om te gebruiken. Google Marketing Platform, voorheen DoubleClick, maakt het mogelijk om vanuit een platform digitale media te designen, plannen, kopen, meten en optimaliseren.

De onderdelen waaruit DoubleClick voorheen bestond, bestaan nog steeds allemaal binnen Google Marketing Platform, maar dan onder andere namen.
‘DoubleClick Search’ heet nu ‘Search Ads 360’
‘DoubleClick Bid Manager’ heet nu ‘Display & Video 360’
‘DoubleClick Campaign Manager’ heet nu ‘Campaign Manager’
En ‘DoubleClick Studio’ heet nu ‘Studio’.

Naast DoubleClick omvat het Google Marketing Platform ook Google Analytics 360. Naast ‘Search Ads 360’ en ‘Display and Video 360’ zijn ook Analytics, Data Studio, Optimize, Surveys en Tag Manager onderdeel van het pakket.

Google Marketing Platform helpt om meer relevante en effectieve marketing te realiseren, waarbij rekening wordt gehouden met de privacy van de klant, waarbij deze klant controle krijgt over de eigen data.

$3,1B

heeft Google betaald voor DoubleClick in 2007.

30+

checks helpen om er zeker van te zijn dat je advertentie past bij je merk.

100+

integraties met exchanges, tracking tools en andere technologie leveranciers worden ondersteund.

De grote voordelen rondom het gebruik van Google Marketing Platform zijn; dat je sneller slimmere marketing kan realiseren, dat je meer controle hebt over je investeringen en zicht hebt in waar waarde wordt gegenereerd, dat je een beter beeld hebt van je doelgroep, en beter data kan delen binnen je team.

Binnen Hide and Seek kunnen we helpen bij de opzet en het gebruik van de verschillende tools binnen Google Marketing Platform. Samen zullen we kijken waar de grote voordelen te behalen zijn en hoe we de tools inrichten voor optimaal gebruik en inzicht. Hierbij kan Hide and Seek de implementatie en optimalisatie volledig uit handen nemen, of hierbij begeleiden.

Gezien het doorgaans gaat om een vrij complexe opzet, is ons advies om hier absoluut begeleiding bij te zoeken. Mocht je willen dat wij hierbij helpen, dan horen we graag van je!