VOOR IEDER WAT WILS 

Online advertising services

Zodra we de drijvende kracht achter jouw bedrijf hebben ontdekt, bepalen we welke services het beste passen bij jouw strategie. Samen beslissen we over de juiste marketing mix om je doelgroep op de meest efficiënte manier te bereiken voor de beste prijs.

De online wereld is enorm en er zijn oneindig veel manieren om de vele verschillende online doelgroepen te bereiken. Hide and Seek focust zich op de betaalde online advertising services. De reden hiervoor is dat er continu iets verandert in de online wereld. Deze continue beweging vereist focus, om zo voorop te blijven lopen. Wij zijn experts, geen generalisten. Daarom geloven wij in deze focus en werken we op deze manier. Hieronder vind je alle verschillende services waar we iedere dag aan werken. Samen met jou bepalen we de perfecte mix, die aansluit bij jouw doelen en producten/diensten.

Bekijk onze services, of neem contact op voor een kop koffie.

Online advertising kan helpen met veel verschillende marketingdoeleinden. Wij hebben er vijf afgebakend: Leadgeneratie, Engagement, Analyse, Branding en E-commerce. Wanneer je op één van deze icoontjes klikt, vind je een selectie gerelateerde services. Op deze manier geven we een zetje in de richting van het plan en de strategie die het beste bij je past.

Hieronder vind je alle services die Hide and Seek biedt. Bij elke service staat een korte omschrijving. Wanneer je op een titel klikt, duik je dieper in op deze specifieke dienst.

Zoekmachine optimalisatie SEO

Verbeter je vindbaarheid binnen zoekmachines, zoals Google en Bing, door het optimaliseren van je website o.a. op techniek, structuur en content.

Zoekmachine adverteren SEA

Getarget adverteren binnen Google, Bing en andere zoekmachines. Zorg dat je er bent wanneer mensen actief naar je zoeken.

Display adverteren

Vergroot je bereik en naamsbekendheid door te adverteren met (dynamische) banners binnen de verschillende Display netwerken.

Display & Video Remarketing

Retarget gebruikers die eerder je website hebben bezocht met banners of video. Remarketing is de perfecte conversie-gerichte optie om bezoekers over de streep te trekken en te converteren.

YouTube & video adverteren

Bereik de juiste mensen op het juiste moment met een unieke video advertentie binnen YouTube of andere video netwerken. Video is een perfect formaat voor branding en inspiratie.

Facebook adverteren

Binnen Facebook kan je voor veel uiteenlopende type doelstellingen adverteren. Dat maakt Facebook geschikt voor zowel B2B en B2C, als branding en conversie. Een zeer compleet kanaal met veel interessante formaten.

Instagram adverteren

Ook Instagram is het perfecte kanaal voor zowel branding als conversie. Met dezelfde uiteenlopende targeting opties en interessante formaten, zoals Facebook.

LinkedIn adverteren

LinkedIn is het professionele advertentie-netwerk, waar je gebruikers kan targeten o.b.v. persoonlijke factoren zoals functietitel, werkgever en meer.

Spotify adverteren

Bereik gebruikers wanneer ze luisteren naar hun favoriete muziek. Spotify heeft verschillende advertentie opties, gericht op de niet-betalende Spotify gebruiker.

Mobiel & in app adverteren

Bereik je doelgroep op ieder moment, overal en op ieder apparaat met advertenties op mobiel en/of binnen apps. Dit kan erg effectief zijn om apps te promoten en downloads te boosten.

Google Analytics

Haal zoveel mogelijk uit je data. Optimaliseer het pad van jouw klant binnen je website en verbeter de ROI van je marketing activiteiten.

Google Tag Manager

De Google Tag Manager helpt om Tag Management simpel en betrouwbaar te maken, doordat het marketeers toestaat om alle tags te kunnen beheren vanuit één tool.

Rapportage & Dashboards

Zorg ervoor dat je website verkeer en campagne data transparant is door het gebruik van heldere dashboards, toegespitst rondom de relevante targets.

Website optimalisatie

Realiseer meer conversies en sales vanuit je bezoekers, door je website beter te laten presteren. Optimaliseer je website, test en evalueer om zo te werken aan betere resultaten.

Snapchat adverteren

Snapchat is het perfecte kanaal om de jongere doelgroep te bereiken, met leuke én efficiënte Snapchat formaten. Snapchat biedt steeds meer interessante mogelijkheden om de gebruiker op een originele manier te bereiken.

Pinterest adverteren

Pinterest is een platform om je te laten inspireren, met name voor de doelgroep geïnteresseerd in lifestyle. Promoot Pins om zo te verschijnen op relevante plekken, voor de relevante doelgroep.

DoubleClick

Voor de meer geavanceerde adverteerder. Beheer al de verschillende online advertentie-kanalen vanuit één systeem. Efficient en compleet inzicht in conversies.

Feed management

Veel advertentie-kanalen krijgen input via website feeds. Hoe beter je feed, hoe beter je scoort. Optimaliseer daarom je feed voor o.a. Google Shopping, affiliate netwerken en marktplaatsen.

Lead generation wordt voornamelijk gebruikt om contactgegevens van potentiële klanten te verzamelen. Het wordt vooral gebruikt voor B2B doeleinden, hoewel sommige lead generation tools erg handig kunnen zijn voor nieuwsbrief aanmeldingen, sollicitaties en/of B2C-contactverzoeken.

Zoekmachine adverteren SEA

Getarget adverteren binnen Google, Bing en andere zoekmachines. Zorg dat je er bent wanneer mensen actief naar je zoeken.

Display adverteren

Vergroot je bereik en naamsbekendheid door te adverteren met (dynamische) banners binnen de verschillende Display netwerken.

Facebook adverteren

Binnen Facebook kan je voor veel uiteenlopende type doelstellingen adverteren. Dat maakt Facebook geschikt voor zowel B2B en B2C, als branding en conversie. Een zeer compleet kanaal met veel interessante formaten.

Instagram adverteren

Ook Instagram is het perfecte kanaal voor zowel branding als conversie. Met dezelfde uiteenlopende targeting opties en interessante formaten, zoals Facebook.

LinkedIn adverteren

LinkedIn is het professionele advertentie-netwerk, waar je gebruikers kan targeten o.b.v. persoonlijke factoren zoals functietitel, werkgever en meer.

Waar branding vaak erg eendimensionaal wordt ingezet, is het met engagement-campagnes juist de bedoeling om te zorgen voor een dialoog met de doelgroep.

Engagement kan op verschillende manieren worden aangemoedigd. Samen zullen we beslissen over welke content het beste werkt, welke kanalen we zullen kiezen om zo ervoor te zorgen dat we de doelstellingen behalen.

YouTube & video adverteren

Bereik de juiste mensen op het juiste moment met een unieke video advertentie binnen YouTube of andere video netwerken. Video is een perfect formaat voor branding en inspiratie.

Facebook adverteren

Binnen Facebook kan je voor veel uiteenlopende type doelstellingen adverteren. Dat maakt Facebook geschikt voor zowel B2B en B2C, als branding en conversie. Een zeer compleet kanaal met veel interessante formaten.

Instagram adverteren

Ook Instagram is het perfecte kanaal voor zowel branding als conversie. Met dezelfde uiteenlopende targeting opties en interessante formaten, zoals Facebook.

LinkedIn adverteren

LinkedIn is het professionele advertentie-netwerk, waar je gebruikers kan targeten o.b.v. persoonlijke factoren zoals functietitel, werkgever en meer.

Snapchat adverteren

Snapchat is het perfecte kanaal om de jongere doelgroep te bereiken, met leuke én efficiënte Snapchat formaten. Snapchat biedt steeds meer interessante mogelijkheden om de gebruiker op een originele manier te bereiken.

Pinterest adverteren

Pinterest is een platform om je te laten inspireren, met name voor de doelgroep geïnteresseerd in lifestyle. Promoot Pins om zo te verschijnen op relevante plekken, voor de relevante doelgroep.

Inzichtelijke data is de basis voor je beslissingen en strategie. Het is daarom erg belangrijk dat je de juiste data verzamelt, dat je uitkijkt naar interessante bronnen, maar ook dat deze verzamelde data juist is. Om een duidelijk beeld te krijgen van hoe je website en campagnes presteren, moet je je data-analyse tools goed hebben ingericht.

Wij kunnen hierbij helpen en er zo voor zorgen dat je over de gegevens beschikt om uw website, verkeer en verkoop op de best mogelijke manier te evalueren.

Google Analytics

Haal zoveel mogelijk uit je data. Optimaliseer het pad van jouw klant binnen je website en verbeter de ROI van je marketing activiteiten.

Google Tag Manager

De Google Tag Manager helpt om Tag Management simpel en betrouwbaar te maken, doordat het marketeers toestaat om alle tags te kunnen beheren vanuit één tool.

Rapportage & Dashboards

Zorg ervoor dat je website verkeer en campagne data transparant is door het gebruik van heldere dashboards, toegespitst rondom de relevante targets.

Website optimalisatie

Realiseer meer conversies en sales vanuit je bezoekers, door je website beter te laten presteren. Optimaliseer je website, test en evalueer om zo te werken aan betere resultaten.

De branding is het deel van de zee, dicht bij de kust, waar de golven breken… 😉

Met branding streven we ernaar het bewustzijn en de overweging van een merk, product of dienst te vergroten. Door inspirerende content aan de doelgroep te tonen, willen we dat ze de adverteerder zien en overwegen.

Het is hierbij belangrijk om kanalen te selecteren, die inspirerende ad formats mogelijk maken, evenals die targeting opties bieden die aansluiten bij je doelgroep.

Display & Video Remarketing

Retarget gebruikers die eerder je website hebben bezocht met banners of video. Remarketing is de perfecte conversie-gerichte optie om bezoekers over de streep te trekken en te converteren.

YouTube & video adverteren

Bereik de juiste mensen op het juiste moment met een unieke video advertentie binnen YouTube of andere video netwerken. Video is een perfect formaat voor branding en inspiratie.

Facebook adverteren

Binnen Facebook kan je voor veel uiteenlopende type doelstellingen adverteren. Dat maakt Facebook geschikt voor zowel B2B en B2C, als branding en conversie. Een zeer compleet kanaal met veel interessante formaten.

Instagram adverteren

Ook Instagram is het perfecte kanaal voor zowel branding als conversie. Met dezelfde uiteenlopende targeting opties en interessante formaten, zoals Facebook.

LinkedIn adverteren

LinkedIn is het professionele advertentie-netwerk, waar je gebruikers kan targeten o.b.v. persoonlijke factoren zoals functietitel, werkgever en meer.

Spotify adverteren

Bereik gebruikers wanneer ze luisteren naar hun favoriete muziek. Spotify heeft verschillende advertentie opties, gericht op de niet-betalende Spotify gebruiker.

Mobiel & in app adverteren

Bereik je doelgroep op ieder moment, overal en op ieder apparaat met advertenties op mobiel en/of binnen apps. Dit kan erg effectief zijn om apps te promoten en downloads te boosten.

Snapchat adverteren

Snapchat is het perfecte kanaal om de jongere doelgroep te bereiken, met leuke én efficiënte Snapchat formaten. Snapchat biedt steeds meer interessante mogelijkheden om de gebruiker op een originele manier te bereiken.

Pinterest adverteren

Pinterest is een platform om je te laten inspireren, met name voor de doelgroep geïnteresseerd in lifestyle. Promoot Pins om zo te verschijnen op relevante plekken, voor de relevante doelgroep.

DoubleClick

Voor de meer geavanceerde adverteerder. Beheer al de verschillende online advertentie-kanalen vanuit één systeem. Efficient en compleet inzicht in conversies.

Met E-commerce duiden we hier op de online verkoop van goederen, met name door webshops. Voor deze doelstelling zijn conversie-gerichte services het meest belangrijk.

Hieronder vind je een selectie van de meest conversie-gerichte services, waarbij wij zouden kunnen ondersteunen.

Zoekmachine optimalisatie SEO

Verbeter je vindbaarheid binnen zoekmachines, zoals Google en Bing, door het optimaliseren van je website o.a. op techniek, structuur en content.

Zoekmachine adverteren SEA

Getarget adverteren binnen Google, Bing en andere zoekmachines. Zorg dat je er bent wanneer mensen actief naar je zoeken.

Display & Video Remarketing

Retarget gebruikers die eerder je website hebben bezocht met banners of video. Remarketing is de perfecte conversie-gerichte optie om bezoekers over de streep te trekken en te converteren.

Facebook adverteren

Binnen Facebook kan je voor veel uiteenlopende type doelstellingen adverteren. Dat maakt Facebook geschikt voor zowel B2B en B2C, als branding en conversie. Een zeer compleet kanaal met veel interessante formaten.

Instagram adverteren

Ook Instagram is het perfecte kanaal voor zowel branding als conversie. Met dezelfde uiteenlopende targeting opties en interessante formaten, zoals Facebook.

DoubleClick

Voor de meer geavanceerde adverteerder. Beheer al de verschillende online advertentie-kanalen vanuit één systeem. Efficient en compleet inzicht in conversies.

Feed management

Veel advertentie-kanalen krijgen input via website feeds. Hoe beter je feed, hoe beter je scoort. Optimaliseer daarom je feed voor o.a. Google Shopping, affiliate netwerken en marktplaatsen.

Onze services

Hieronder vind je alle services die Hide and Seek biedt. Bij elke service staat een korte omschrijving. Wanneer je op een titel klikt, duik je dieper in op deze specifieke dienst.

Display & Video Remarketing

Retarget gebruikers die eerder je website hebben bezocht met banners of video. Remarketing is de perfecte conversie-gerichte optie om bezoekers over de streep te trekken en te converteren.

YouTube & video adverteren

Bereik de juiste mensen op het juiste moment met een unieke video advertentie binnen YouTube of andere video netwerken. Video is een perfect formaat voor branding en inspiratie.

Facebook adverteren

Binnen Facebook kan je voor veel uiteenlopende type doelstellingen adverteren. Dat maakt Facebook geschikt voor zowel B2B en B2C, als branding en conversie. Een zeer compleet kanaal met veel interessante formaten.

Zoekmachine optimalisatie SEO

Verbeter je vindbaarheid binnen zoekmachines, zoals Google en Bing, door het optimaliseren van je website o.a. op techniek, structuur en content.

Zoekmachine adverteren SEA

Getarget adverteren binnen Google, Bing en andere zoekmachines. Zorg dat je er bent wanneer mensen actief naar je zoeken.

Display adverteren

Vergroot je bereik en naamsbekendheid door te adverteren met (dynamische) banners binnen de verschillende Display netwerken.

Instagram adverteren

Ook Instagram is het perfecte kanaal voor zowel branding als conversie. Met dezelfde uiteenlopende targeting opties en interessante formaten, zoals Facebook.

LinkedIn adverteren

LinkedIn is het professionele advertentie-netwerk, waar je gebruikers kan targeten o.b.v. persoonlijke factoren zoals functietitel, werkgever en meer.

Spotify adverteren

Bereik gebruikers wanneer ze luisteren naar hun favoriete muziek. Spotify heeft verschillende advertentie opties, gericht op de niet-betalende Spotify gebruiker.

Mobiel & in app adverteren

Bereik je doelgroep op ieder moment, overal en op ieder apparaat met advertenties op mobiel en/of binnen apps. Dit kan erg effectief zijn om apps te promoten en downloads te boosten.

Google Analytics

Haal zoveel mogelijk uit je data. Optimaliseer het pad van jouw klant binnen je website en verbeter de ROI van je marketing activiteiten.

Google Tag Manager

De Google Tag Manager helpt om Tag Management simpel en betrouwbaar te maken, doordat het marketeers toestaat om alle tags te kunnen beheren vanuit één tool.

Rapportage & Dashboards

Zorg ervoor dat je website verkeer en campagne data transparant is door het gebruik van heldere dashboards, toegespitst rondom de relevante targets.

Website optimalisatie

Realiseer meer conversies en sales vanuit je bezoekers, door je website beter te laten presteren. Optimaliseer je website, test en evalueer om zo te werken aan betere resultaten.

Snapchat adverteren

Snapchat is het perfecte kanaal om de jongere doelgroep te bereiken, met leuke én efficiënte Snapchat formaten. Snapchat biedt steeds meer interessante mogelijkheden om de gebruiker op een originele manier te bereiken.

Pinterest adverteren

Pinterest is een platform om je te laten inspireren, met name voor de doelgroep geïnteresseerd in lifestyle. Promoot Pins om zo te verschijnen op relevante plekken, voor de relevante doelgroep.

DoubleClick

Voor de meer geavanceerde adverteerder. Beheer al de verschillende online advertentie-kanalen vanuit één systeem. Efficient en compleet inzicht in conversies.

Feed management

Veel advertentie-kanalen krijgen input via website feeds. Hoe beter je feed, hoe beter je scoort. Optimaliseer daarom je feed voor o.a. Google Shopping, affiliate netwerken en marktplaatsen.