was successfully added to your cart.

Winkelmand

We hebben 4 awards gewonnen en zijn benoemd tot een van de beste e-business bedrijven van 2021!

By 17 september 2021 september 20th, 2021 Awards, Hide and Seek

In de afgelopen jaren heeft Hide and Seek de kans gehad om met geweldige klanten samen te werken om de beste digitale advertentiestrategieën te ontwikkelen. Deze strategieën hebben geleid tot ongelooflijke resultaten voor de klanten waarmee we werken en hebben er zelfs enkele prijzen mee gewonnen. In deze blog duiken wij dieper in over de prijzen die Hide and Seek heeft gewonnen voor twee geliefde klanten: CombiTools en NXT Museum. En hoe we zelfs de prijs hebben gewonnen voor Global Best small PPC-bureau!

CombiTools – Beste Global PPC-campagne & ​Global E-commerce Search-campagne van het jaar

CombiTools is een winkel die alle soorten bouwgereedschap in Nederland verkoopt. Hoewel ze een fysieke locatie in Eindhoven hebben, dwong de pandemie CombiTools om hun online aanwezigheid te verdubbelen. Om de online verkoop te vergroten, heeft CombiTools in augustus 2020 met ons samengewerkt om een ​​PPC-strategie te ontwikkelen. Door een grondige analyse van online data waren we in staat om een ​​briljante strategie te ontwikkelen waarmee CombiTools doelgroepen kon bereiken die op zoek waren naar specifieke tools. Door gebruik te maken van informatierijke productfeeds, konden we hyperrelevante zoekadvertenties maken voor specifieke zoekopdrachten. Deze PPC-strategie zorgde ervoor dat consumenten die op zoek waren naar specifieke tools CombiTools goed vonden, wat leidde tot recordverkopen via e-commerce. 

Onze aanpak heeft ervoor gezorgd dat wij twee awards hebben gewonnen van de European Search Awards 2021 en Global Ecommerce awards 2021 in de categorieën: Best PPC Campaign en Global E-commerce Search Campaign of the Year!

NXT Museum – Beste Europese geïntegreerde campagne

NXT Museum is het eerste museum voor nieuwe mediakunst dat zijn deuren opent in Amsterdam. Het is een museum dat zichzelf omschrijft als een plek voor degenen die vaker nachtclubs bezoeken dan musea. Om hun aanwezigheid kenbaar te maken en een succesvolle lancering te hebben, creëerde NXT Museum een ​​multichannel campagne bestaande uit outdoor en online advertenties. Hide and Seek kreeg de opdracht om de bekendheid van het museum en de kaartverkoop te vergroten. Om de creatieve elementen gedurende de hele campagne consistent te houden, hebben we outdoor-advertenties omgezet in online advertenties. Om de advertenties relevanter te maken, hebben we verschillende doelgroepen gemaakt die elk verschillende Facebook-advertenties te zien kregen. Ook het publiek dat interesse toonde in nachtclubs en de elektronische muziekscene werd het doelwit. Deze verschillende targetingsegmenten stelden NXT in staat om advertenties te leveren die waren afgestemd op persoonlijk niveau. Deze campagne leidde tot een forse toename van de naamsbekendheid, wat leidde tot een succesvolle lancering. Het resultaat is een award van de European Search Awards in de categorie: Best Integrated Campaign!

Hide and Seek – Wereldwijd het beste kleine PPC-bureau

Dit is misschien wel een van de meest onverwachte prijzen die we dit jaar hebben gewonnen. Toch is het ook degene waar we het meest trots op zijn. Omdat we de award voor Best Global Small PPC Agency hebben gewonnen bij de Global Search Awards 2021!

We zijn enorm dankbaar dat we erkenning krijgen voor het werk dat we het afgelopen jaar hebben gedaan. Zoals we allemaal weten, is het afgelopen jaar voor veel bedrijven over de hele wereld erg moeilijk geweest. Vóór de pandemie was 30% van onze klanten actief in de culturele, belevings- en evenementenindustrie. Enkele van deze geliefde klanten zijn onder meer Amsterdam Museum, Strong Viking en Parookaville. We wisten dat de pandemie een rampzalig effect zou hebben op hun bedrijven, dus we wilden ervoor zorgen dat we zo empathisch, flexibel en behulpzaam mogelijk waren. Uit ons klanttevredenheidsonderzoek dat ons scoorde op deze factoren kwam een gemiddelde score van 8,53/10. Hier zijn wij uiteraard zeer trots op.

De pandemie betekende ook dat we veranderingen hebben moeten doorvoeren binnen Hide and Seek. Het team moest worden geherstructureerd om de focus, communicatie en ondersteuning te vergroten. Hoewel dit resulteerde in een steile leercurve, was het team sterker dan ooit. Het bureau was zelfs in staat om Google Premier Partner-bureau te worden, waarbij Google ons werk erkende als een van de beste onder onze collega’s.

Bovendien zijn we dit jaar opgenomen in de “Emerce Top 100” in de categorie “Digital Marketing Agency Small”. Dit is een toonaangevende bedrijvenlijst in Nederland en is gebaseerd op stemmen van klanten en professionals uit de industrie. Naast al deze erkenning zijn we er ook trots op dat we iets terugdoen en iets goeds doen voor deze wereld; Wij zijn tenslotte The loving advertising agency. Dit dragen wij uit door ondermeer gratis online marketing aan te bieden aan NGO’s. Dit is iets wat we al zeven jaar doen! Enkele van deze NGO’s zijn Kansfonds, dance4life en 10.000 uur. Daarnaast werken we samen met opdrachtgevers en andere stakeholders om geld in te zamelen om bomen te planten via “Trees for all”. Wij geloven immers dat elke kleine bijdrage helpt voor een betere wereld en ook daar zijn wij trots op!

 

N I E U W S B R I E F

A M S T E R D A M

Hamerstraat 1-E
1021 JT Amsterdam
020 215 9360

E I N D H O V E N

Frederiklaan 10E
Kick Offices Philips Stadion Ingang 3
5616NH Eindhoven
040 231 3360

info@hide-and-seek.nl